others
- Who should I contact regarding merchandise purchased at the venue?
-
オフィシャルサイトや通販サイトではご案内・ご対応できません。
下記の必要情報を記載の上、【専用アドレス宛】にお問い合わせください。
<注意点>
・返品、不良品以外の交換はできません。
・商品に不備があった場合、原則当日会場での交換対応とさせていただきますので、ご了承ください。
・件名にアーティスト名を記載ください。
・初期不良や未使用品に限り対応させていただきます。
・購入後、8日以上経過した場合、対応できません。
・スマートフォンのカメラ機能などで不良箇所がわかるようにお写真を撮っていただき、メール添付してください。
==========
<宛先>
info@stardustmusic.co.jp<Subject>[EBiDAN] Regarding defects in products purchased at the venue
<Main text>
・Name (Kanji/Kana)
・Contact information (email address)
・Name of the live show or event
・Purchase date
・Purchased product name
-Details of purchased items (size/color/quantity)
・Defective content
<Attachment>
Photos showing the defective parts
==========
*Please note that it may take some time for us to reply.
Other questions regarding "Other"
-
Q.
Please tell me the address to send fan mail to.
-
Q.
Who can I contact regarding merchandise and the online shop?
-
Q.
What is "Copyright"?
If the above does not resolve your issue, please contact us using the details below.